Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vanligvis ikke så glad i hysteriske stylingkit, men dette her har et stort potensiale for en som gidder å gjøre jobben. Og den personen kommer til å få en E36 som kjører sirkler rundt ganske mye ute å veien :) Forutsatt at den jobben som allerede er gjort er bra, så kanskje noen her inne med penger til overs og fasiliteter kan lage noe av den.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17063735

Skrevet

Hvorfor prøve og selge, uten og legge inn bilder av den aktuelle bilen? Den røde har US skilt, og den svarte har vært til salgs på ebay.

Skrevet

Litt enig der. Jeg ville heller ha lagt ut bilder av en uferdig bil slik at folk fikk en idè av hva de kom for å se på. Tanken min var bare at dersom grunnarbeidet er bra, så kan den ha stort potensiale.

Skrevet

Tror ikke det er svindel, akkurat. Jeg velger å tro at han la ut blder av ferdig bil for å vise folk hva som ventet dem når prosjektet var ferdig. Og hadde det ikke vært her i Norge, hadde jeg nok vært litt mer skeptis, ja;)

Skrevet

Denne går jeg god for.. er kompis med han som eier den.. Stylingen har meget god passform.. og m5 motoren skal være mere eller mindre plug and play..

Uansett.. fått denne ferdi og brukt til banebil så hadde du hatt noe utroli rått.. :)

Tenker kanskje noen av de litt eldre bergenserne inne her kjenner steinar.. Hatt en del porscher.. drev i vakt bransja med eget firma og har nå slått seg på hotellbransjen og kjøpt et hotell..

Så da tipper jeg dere skjønner grunnen til at han selger.. spurte han en gang om han noen gang hadde fri.. fikk kvekket på bergensk tilbake? fri??? ka i helvette e de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...