Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei...

monterte noen angel eyes som jeg hadde bestillt fra ebay.

jeg monterte de for en uke siden og nå har 2 av ringene kuttet ut å lyse:(

så bytta jeg kabelskoa på ledningene som jeg har koblet til park lyset så begynte den ene ringe å blinke litt og når jeg da skrudde lysa av og på igjen 10min senere så lyste den ikke i det hele tatt.

noen som kan tenke seg hva som kan være feil?

Skrevet

gåene katoder sikkert? samme på mitt sett fra realvcar.. ene ringen blinket så tok den kvelden.. kan være styringsboksen også? prøv og bytt over?

Skrevet

Bestilte også angel eyes til min E46 fra Ebay, tenkte å prøve siden det nesten er gratis.. Endte med at jeg monterte og det virket i 2 dager så gikk en eller flere ringer og jeg fikk nytt sett tre ganger fra leverandøren, årket ikke mer..

Skrevet

etter det jeg skønte så er biltema sitt det samme som realcar selger, bare til halve prisen.. det funker greit, lyser bra, men forbered deg på å kanskje måtte reklamere :)

Skrevet

Kjøpte mine på biltema og de funket bra siden januar. måtte bytte en ring og en elektrisk boks 2dager etter at jeg kjøpte de, men var sånn at plus og minus kom bortihverandre( dårlig skjerma av meg). men har ikke opplevd noe drit etter dette. er bilde i tråden min;)

På biltema får du byttet iaff, derfor jeg kjøpte der. Er masse drit med disse ringene, biltema eller ikke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...