NiFtY Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Ribbet blokk fra m50b25 nv, litt overflaterust i en sylinder Original bakfanger e36 sedan, diffusor for enkel stuss. Mangler lister Gies bort ved henting ilpt av helgen hvis noen vil ha det. Kastes Mandag Befinner seg i bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eike_Oak Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Hvor i Bergen ? I Vest på en av øyene eller i utkanten i Sør ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Ikke langt fra sandsli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eike_Oak Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Hadde vært takknemmelig hvis jeg kunne hentet blokken på søndag etter 4 en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Det går greit vet du, sender deg tlf nr mitt på pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 og hvis han ikke henter, send meg en pm så henter jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Den er grei:) Oppdaterer i kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robie.p Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Har du bakfangeren endo? er den brukanes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eike_Oak Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Surt å jobbe på bensinstasjon, man kan liksom ikke gå hjem før nestenmann kommer, er spesielt lite gøy når nestenman ikke helt ser poenget med å gå på jobb. Håper Rogeren fikk blokken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 har ikke m50b25 topp ligganse og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 har du blokken endå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå