Ballder Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Noen som har koblet starkabler feil og opplevd at bilen da ikke starter etterpå. Tenner en og annen gang, og vil så gjerne. Men blir bare med litt tenning innimellom. Noen som med sikkerhet kan si at hjernen blir brent av dette? Henta en bil som er slik og tok ut hjernen etter litt feilsøk. Åpnet denne og den er godt svidd på ene siden. Aner ikke hva forrige eier har gjort, men han mener at bilen ble kjørt og stoppet og siden så ville den ikke mer. Misstenker at det har vært starkabel forsøk på gang her, men vet jo ikke. Grunn til at jeg da lurer er fordi jeg har planer om og skaffe hjerne og putte inn denne, men dersom jeg ikke får bekreftet mine mistanker om feilkobling av kabler så er jeg ikke villig til og svi atter en hjerne dersom det ligger feil i elnettet på bilen. Skulle hatt i gang motor for og teste den og automaten før bilen plukkes opp i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 åssen nr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 hei. høres ut som samme som skjedde med gamle 325'n min. var en stator eller noe som røyk. men har motorstyring. type bosch motronic hvis du er interessert i å handle. 0 261 200 073 er nr på den. sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 0 261 200 405 Er en 91 mod 520 non vanos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå