uvex Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Byttet for 5 min siden abs føleren foran v-side på min E39 98-mod. Når jeg starter bilen nå, så står abs og antispinn konstant å lyser, før kom det på etter 5 min med kjøring. Må jeg resette noe ??
huldra66 Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Skal ikke være nødvending og resette, men gamle feilkoder vil da ligge der fortsatt, Men du må kjøre litt tror jeg etter bytte?? Skiftet selv den sensoren og da virket det , kansje du ikke har fått pluggen skikkelig i sammen
uvex Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 Har fått alt i sammen skikkelig det er jeg sikker på, men har ikke kjørt en meter, trodde ikke det var nødvendig, men da kan jeg teste det
Lars Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Jaaau må nok kjøre litt så systemet merker at den nye sensoren virker:)
morteym Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Prøv å hold nøkkelen i tenningsposisjon 2 i 30 sek. Slik er det på e46 ihvertfall. Kan ta litt tid og forsøk før feilkoden nullstiller seg har jeg inntrykk av.
Bjørner Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 eg måtte kjøre noen hundre meter før abs modueln registerte at alt var ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå