Toastjern Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Har en e30 325i 1986 modell. Den har problemer med å gå ordentlig når jeg tråkker ordentlig på gassen, men hvis jeg er rolig går den greit opp til 6000rpm. Ifra 3000rpm til 4000rpm går den ikke ordentlig, akkurat som om motoren holder igjen eller noe, men etter 4000 så løsner det og går som bare det.. Forrige eier trimmet motoren for 30k. Har jeg ihvertfall blitt fortalt, aner ikke hva han har gjort men. Kan også nevne av plastdekslet på toppen av LMM har smeltet/bulet seg..
Toastjern Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 Bildet av motorrom: Man kan se dekslet på LMM har smeltet.. Hvis det er av noen betydning..
deerepower Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 teit forslag kansje men lenge siden plugg skift? da hender det at det lugger litt hehe
h4ns3n Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Nei, denne bilen er nok bare å kaste, selg den til meg! hehe
Toastjern Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 Vet ikke hvor lenge siden plugger er skiftet. Men det kan jo være årsaken. Hansenfanta: Bare å komme med riktig pris det
deerepower Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 du veit ikke det nei hehe.. da hadde jeg prøvd det aller først hvertfall:P
///MoePower Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Jeg ville tatt av det plastdekselet på LMM'n å sett hvordan det ser ut under der, uansett om det er det som er feilen eller ikke. Er jo tydelig at noe er galt hvis varmen som har smeltet dekselet kommer innefra. Det ligger et "potmeter" inni der (tror det er det det kalles?) som beveger seg langs en "skala" når spjeldet i LMM beveger seg. Hvis denne skalaen er svidd vil ikke LMM fungere som den skal.
Toastjern Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Okei, får sjekke når jeg kommer hjem senere i dag. Er redd for at det er LMM, er vel ikke noe annet som avgir så mye varme i det området?
Toastjern Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Ikke spør meg hva som skjer. Men jeg antar at jeg "blåst" rein motoren i dag, for nå går den som bare hakka møkk! Går fint gjennom hele registeret, med full spiker noe som resulterte i lugging/nøkking før. Antar at alle småturene forrige eier har tatt, mine ut og inn av garasjen og det at den har nærmest stått i 8år har resultert i skitt og møkk i motor? Og SOM det går.. Vasket den i dag, men kjerreveiene her i bygda møkker den til med engang, så.. Skal låne speilrefleksen til dama en dag og få tatt noen ordentlig bilder! Mobilkamera suxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå