Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en e30 325i 1986 modell. Den har problemer med å gå ordentlig når jeg tråkker ordentlig på gassen, men hvis jeg er rolig går den greit opp til 6000rpm. Ifra 3000rpm til 4000rpm går den ikke ordentlig, akkurat som om motoren holder igjen eller noe, men etter 4000 så løsner det og går som bare det.. Forrige eier trimmet motoren for 30k. Har jeg ihvertfall blitt fortalt, aner ikke hva han har gjort men.

Kan også nevne av plastdekslet på toppen av LMM har smeltet/bulet seg..

Skrevet

Vet ikke hvor lenge siden plugger er skiftet. Men det kan jo være årsaken.

Hansenfanta: Bare å komme med riktig pris det :P

Skrevet

Jeg ville tatt av det plastdekselet på LMM'n å sett hvordan det ser ut under der, uansett om det er det som er feilen eller ikke. Er jo tydelig at noe er galt hvis varmen som har smeltet dekselet kommer innefra.

Det ligger et "potmeter" inni der (tror det er det det kalles?) som beveger seg langs en "skala" når spjeldet i LMM beveger seg. Hvis denne skalaen er svidd vil ikke LMM fungere som den skal. :)

Skrevet

Okei, får sjekke når jeg kommer hjem senere i dag. Er redd for at det er LMM, er vel ikke noe annet som avgir så mye varme i det området?

Skrevet

Ikke spør meg hva som skjer. Men jeg antar at jeg "blåst" rein motoren i dag, for nå går den som bare hakka møkk! Går fint gjennom hele registeret, med full spiker noe som resulterte i lugging/nøkking før. Antar at alle småturene forrige eier har tatt, mine ut og inn av garasjen og det at den har nærmest stått i 8år har resultert i skitt og møkk i motor? Og SOM det går.. :shock:

Vasket den i dag, men kjerreveiene her i bygda møkker den til med engang, så..

Skal låne speilrefleksen til dama en dag og få tatt noen ordentlig bilder! Mobilkamera suxx :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...