eXclusive Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Hei.. Har kjøpt noen billige angle eyes på biltema da jeg så dem faktisk hadde det. Spørsmålet mitt er hvordan man faktisk skal montere disse? Har E34 93 touring. Er det mulig å åpne glasset på lykta forfra eller må en ta ut hele lykta for dette? og hvordan tar man ut lykta. Så på det, og så veldig vanskelig ut. Hvis det er noen som har gjort dette før, fortell meg how...!?
Omnislash Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Angel eyes er vel ikke så dyrt, så det hadde jo nesten lønnet seg å kjøpe det direkte fra GSbildeler eller lignende, de hadde sikkert forklart deg det også i samme slengen
Sjøbuse Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 de løse AE ringene fra biltema passer ikke på E34 og eldre bmw modeller. altså de med 4 separate lykter passer de ikke på. her er listen over de biler ringene passer på Passer først og fremst til BMW E36 og E46. Alle sedanmodeller 1999-2005 Alle kupémodeller 2000-2003 (ikke med sealedbeam-lyskastere) Alle kupeer 2004-2005 (med sealedbeam-lyskastere, velg alternativ nedenfor*) Alle M3 2000-2006 (med lyskastere lignende 2000-2003 kupé) Alle 7-seriemodeller 1995-2001 Alle 5-seriemodeller 1997-2000 Alle X5 2001-2002 Alle 3-seriemodeller (E36) 1992-1999 med Europalyskastere * Passer alle Halogen, Xenon, BiXenon og Adaptive Xenon lyskastere eller så kan du se på denne linken til biltemas artikkel om ringene. http://www.biltema.no/products/product. ... mId=136431
eXclusive Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 er helt klar over at dem ikke "passer" i lykta, MEN, jeg skal busemekke dem inn, enten om de vil eller ikke, SÅ, spør om det samme..
S.Arnesen Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 er helt klar over at dem ikke "passer" i lykta, MEN, jeg skal busemekke dem inn, enten om de vil eller ikke, SÅ, spør om det samme.. Hei.. Har kjøpt noen billige angle eyes på biltema da jeg så dem faktisk hadde det. Spørsmålet mitt er hvordan man faktisk skal montere disse? hvorfor spørr du om hvordan disse skal festes om du vet at de ikke passer? Skal du få disse til å passe så må du steke lyktene i stekeovnen for at limet som holder glasset skal løsne, også må du fjerne de orginale feste brakkettene på ringene og lime ringene på glasset eller noe slikt...
Tommygun87 Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Var på biltema i dag og holde nesten på og kjøpe disse lysa, men så lot jeg vær, men bestemmte meg for at dette må jeg jo bare få på en gang snart. Noen her inne som har di lysa fra Biltema som kan si at di funker helt greit?
S.Arnesen Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Var på biltema i dag og holde nesten på og kjøpe disse lysa, men så lot jeg vær, men bestemmte meg for at dette må jeg jo bare få på en gang snart. Noen her inne som har di lysa fra Biltema som kan si at di funker helt greit? Jepp, mange som kan si det...
Glennski Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Var på biltema i dag og holde nesten på og kjøpe disse lysa, men så lot jeg vær, men bestemmte meg for at dette må jeg jo bare få på en gang snart. Noen her inne som har di lysa fra Biltema som kan si at di funker helt greit? Jepp, mange som kan si det... Jeg har ringene fra biltema, og de fungerer bra Er ikke det sterkeste lyset i de, men de duger for den prisen
ComfySport Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Hei! Er det ikke bedre å betale noen pesetas extra for å få noe som passer og gir godt lys! \:D/
Sjøbuse Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 mine passer veldig bra. og lyser godt. om jeg kjører i svarteste natta`n og setter på kunn AE så ser jeg faktisk veien brukbart nok til å kjøre med. så er ikke dårlig lys i de jeg har.
Omnislash Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Men hva passer best i en E46 som har xenon ? (ikke bi-xenon) vil ikke ha noe som ser jalla ut!
S.Arnesen Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Hei!Er det ikke bedre å betale noen pesetas extra for å få noe som passer og gir godt lys! \:D/ Angel eyes skal jo ikke gi noe lys. Skal kun fungere som parklys...
Sjøbuse Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Men hva passer best i en E46 som har xenon ? (ikke bi-xenon) vil ikke ha noe som ser jalla ut! de fra biltema passer bra til xenon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå