badsha Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 hei Skal nå sette på borra større skiver foran som sitter på min 98 mod E36 hva må jeg gjøre for å få calliperen til å sitte nå siden de er bergnet for mindre skiver, sik at jeg må flytte calliperen litt lenger bakover, hørt at d er noe kitt ellerslikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Hva slags/hvor store skiver er det du har kjøpt da? Selger 300X22mm kit på Koed med skiver klosser og klaver (den du fester klossene og caliperen i) til 3.700,-. Må ha klaven og klossene som er beregna til skivene ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 heisann nei det er desverre ikke der jeg har kjøpt de kjøpte dem av en på forumet her, det var kun skiver her og ikke noe annet:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Vet du vilken bil de kommer fra og diameter/tykkelse på skivene da? Er jo mulig å lage en brakett, men er jo mye greiere å kjøpe originaldeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Hei lars det var nettopp disse skivene jeg kjøpte hvis du ser i denne linken tror de skal være Bremseskive, 286x12mm, Massiv http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89058&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Er standard dim til 316/318... Akkurat samme som de selger på Koed... Har du prøvd at de fysisk ikke passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå