mek91 Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 hei. noen som har forslag til hvordan jeg kan få opp en hjulbolt som sitter VELDIG godt fast? hode på bolten begynner også å bli litt rundt! svar motas med stor takk
NiFtY Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Bruk sekskantpipe, ikke 12 kant pipe. Biltema sin rustløser synes jeg er meget bra. koster ikke allverden å få lagt om dekk på verksted, så ville vurdert det om bolten begynner å bli veldig rundet.
Gjest Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 DYNK den med 5-56 hvertfall.. Om hode er så ødelagt at du ikke får brukt vanlig 17 mm, kan du slipe hull i den til flattrekker.. men det er ikke akk lett å få den ut da heller.. Og når du får den av, og skal sette dem på igjen, tenk på den runden du akk har vært igjennom, og at du skal ha av igjen det du setter på nå, så ta på litt kobberpasta på boltene og trekk igjen med riktig moment
C.Ellingsen Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Har du prøvd å sette på en forlenger å slå alt du kan rett inn? det kan løsne den litt hvis du er heldig
E36Cab1 Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Viss du ender opp med å runde hodet uten å få den laus,slå innpå ei torx-pipe.
mek91 Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 skal prøve med rustløser om trykkluft i morgen
JoCCe Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Lurer litt på hva de på dekkomleggings verkstedet sier om man kommer med en nester rund hjulbolt? Uansett gjør som de sier, slå bolten HARDT inn, kan løsne litt fra gjengene da, å sett på 6 kant pipa å prøv, men husk og hold pipa helt rett, og få den helt innpå bolten slik at den ikke glipper
Lars89 Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Fins piper som "borer" seg fast i bolthodet. Mange verksteder som har de Redda meg "et par" ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå