Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kun prøvemontert. selges pga at jeg vurderer å selge bilen og da orker jeg ikke og montere mere saker og ting på den.

er rustfritt stål og etter hva jeg kunne se skulle det det passe bra.

er 4x90mm utblås

koster 8000kr på salg hos gs nå normalpris er vel ca 10000kr

slumpes bort for kr 4500.

yok50wumdray0r3r83fl.jpg

Skrevet
Siklet lenge på dette hos GS...

Funker vel dårlig å sette på dette på org fanger? :P

skal ikke forundre meg om dette går bare helt fint i lag med orginalfanger.man må jo sage litt i den men regner med man må sage i diffusoren på m fangeren også.

Skrevet
3500 så har vi en deal :D Må jo modifisere dette en del siden jeg har avtagbar krok...

vist du øker budet littegranne så har vi en deal. vi kan jo ta diskusjonen videre på pm.skal nok se at vi blir enig om noe.

Skrevet

Er lyden temmelig likt original, om en har originalt anlegg resten av veien med dette?

Går en her i byn med 4 rør og den hører en ikke stort til.

Skrevet
3500 så har vi en deal :D Må jo modifisere dette en del siden jeg har avtagbar krok...

vist du øker budet littegranne så har vi en deal. vi kan jo ta diskusjonen videre på pm.skal nok se at vi blir enig om noe.

Kan jo øke til 4000,- med frakt da :wink:

Skrevet
Er lyden temmelig likt original, om en har originalt anlegg resten av veien med dette?

Går en her i byn med 4 rør og den hører en ikke stort til.

har bare hatt såvidt start på bilen med dette montert så det vet jeg ikke. det ble kjøt med et håp om at bilen ikke skulle bråke så mye. men vet som sagt ikke.bruker jo å være fin klang i rustfri eksos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...