Ceylon Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Uff,er det surving over hvor vanskelig det er å kjøre med sveisa sperre igjen nå.Makan til småjenter. ... Jeg har ikke prøvd selv, men skal sveise sperr på min no. Får se hva det blir av meg da.
heimkokt Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Har kjørt volvo med sveisa sperre flere ganger i vinter på bygdeveier. Var ikke noe problem bortsett fra at det var en volvo
Bauge Racing Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 for å si det sånn da ... går heilt fint at å kjøre med 100% sveist diff . men må kjøre der etter og kjørekomforten blir der etter og sia hjulen går likt og streiter i mot kvar andre .. og det med kim syns eg e tull eigentlig sia det ikke e spinne/sladdespor etter han .. vist eg har skjønnt det rett ..kan ikke ligge meg heilt opp i det sia eg ikke har vært/sett stede.. og så har jo politie målt sporen og det som han sier lengre oppe i tråden ..sier igjen . God bedring og håper på at du får lappen igjen . for dette er bare tull etter min meinig . og andre syns sikert at det eg sier er piss men men...
simen e30 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Uff,er det surving over hvor vanskelig det er å kjøre med sveisa sperre igjen nå.Makan til småjenter. ... Jeg har ikke prøvd selv, men skal sveise sperr på min no. Får se hva det blir av meg da. du kommer ikke til å angre:) kjører du vanlig på en landevei så merker du ikke sperra.. men kan være litt ubehagelig i by kjøring på sommer.. hopper litt i krappe svinger å sånn. men vender deg til det:)
simen e30 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 blir velig gjevn bremse test bak da:) her eu ok flere biler med det. alderi vært noe problem.. men ikke alle disrikter polti er like vansklige å henger seg opp i alt... men er jo klart så lenge du ligger på taket. å det pga en sladd..så er det kanskje ikke så rart dem stusser litt på det:=) henne e denne sladden ? noe du har drømt i natt eller ?bilden din slapp sikker før du rulla når du skulle svinge unna.. å dn slipper en del raskere med 100% sperre.. det vet jg..
Bimmerlars Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Har kjørt merce 190, BMW E12 og E28. Ikke noe problem. Dere som synes det er så jææævlig har ikke prøvd eller så må dere lære dere bilen å kjenne
Nummis Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 har kjørt flere biler med spærre, og ser ikke det som noe problem, den lille "hoppinga" i veldi krappe svinger er lett å leve med, og ikke slepper det, med mindre jeg selv legger opp til det. Klarer man ikke å kjøre en bil uten at det slepper på vandli kjøring, så burde ikke den personen hatt lappen. Nå må dere jo selvfølgelig se bort i fra situasjoner hvor en open diff også hadde fått problemer med vei grepet.
simen e30 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 har kjørt flere biler med spærre, og ser ikke det som noe problem, den lille "hoppinga" i veldi krappe svinger er lett å leve med, og ikke slepper det, med mindre jeg selv legger opp til det. Klarer man ikke å kjøre en bil uten at det slepper på vandli kjøring, så burde ikke den personen hatt lappen.Nå må dere jo selvfølgelig se bort i fra situasjoner hvor en open diff også hadde fått problemer med vei grepet. hehe nei men er tydelig vis noen som ikke kan det!!!
danihaue Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 vis noen fortsatt leser dette så burde man ikke gjøre det på e36 vertfall, pga stiv akslingene bare knekker...
KennethW Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 vis noen fortsatt leser dette så burde man ikke gjøre det på e36 vertfall, pga stiv akslingene bare knekker... Hva mener du med stiv aksling?
danihaue Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 vis noen fortsatt leser dette så burde man ikke gjøre det på e36 vertfall, pga stiv akslingene bare knekker... Hva mener du med stiv aksling? mente stickakslene .. skrev feil
mbruer Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Uansett gir det veldig mye stress og slitasje på aksler og knuter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå