Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Uff,er det surving over hvor vanskelig det er å kjøre med sveisa sperre igjen nå.Makan til småjenter.

:lol: ... Jeg har ikke prøvd selv, men skal sveise sperr på min no. Får se hva det blir av meg da. :roll:

Skrevet

for å si det sånn da ... går heilt fint at å kjøre med 100% sveist diff . men må kjøre der etter og kjørekomforten blir der etter og sia hjulen går likt og streiter i mot kvar andre .. og det med kim syns eg e tull eigentlig sia det ikke e spinne/sladdespor etter han .. vist eg har skjønnt det rett ..kan ikke ligge meg heilt opp i det sia eg ikke har vært/sett stede.. og så har jo politie målt sporen og det som han sier lengre oppe i tråden ..sier igjen . God bedring og håper på at du får lappen igjen . for dette er bare tull etter min meinig . og andre syns sikert at det eg sier er piss men men...

Skrevet
Uff,er det surving over hvor vanskelig det er å kjøre med sveisa sperre igjen nå.Makan til småjenter.

:lol: ... Jeg har ikke prøvd selv, men skal sveise sperr på min no. Får se hva det blir av meg da. :roll:

du kommer ikke til å angre:) kjører du vanlig på en landevei så merker du ikke sperra.. men kan være litt ubehagelig i by kjøring på sommer.. hopper litt i krappe svinger å sånn. men vender deg til det:)
Skrevet
blir velig gjevn bremse test bak da:) her eu ok flere biler med det. alderi vært noe problem.. men ikke alle disrikter polti er like vansklige å henger seg opp i alt... men er jo klart så lenge du ligger på taket. å det pga en sladd..så er det kanskje ikke så rart dem stusser litt på det:=)

henne e denne sladden ? noe du har drømt i natt eller ?

bilden din slapp sikker før du rulla når du skulle svinge unna.. å dn slipper en del raskere med 100% sperre.. det vet jg..
Skrevet

har kjørt flere biler med spærre, og ser ikke det som noe problem, den lille "hoppinga" i veldi krappe svinger er lett å leve med, og ikke slepper det, med mindre jeg selv legger opp til det. Klarer man ikke å kjøre en bil uten at det slepper på vandli kjøring, så burde ikke den personen hatt lappen.

Nå må dere jo selvfølgelig se bort i fra situasjoner hvor en open diff også hadde fått problemer med vei grepet.

Skrevet
har kjørt flere biler med spærre, og ser ikke det som noe problem, den lille "hoppinga" i veldi krappe svinger er lett å leve med, og ikke slepper det, med mindre jeg selv legger opp til det. Klarer man ikke å kjøre en bil uten at det slepper på vandli kjøring, så burde ikke den personen hatt lappen.

Nå må dere jo selvfølgelig se bort i fra situasjoner hvor en open diff også hadde fått problemer med vei grepet.

hehe nei men er tydelig vis noen som ikke kan det!!! :roll:
  • 2 years later...
Skrevet
vis noen fortsatt leser dette :P så burde man ikke gjøre det på e36 vertfall, pga stiv akslingene bare knekker...

Hva mener du med stiv aksling?

Skrevet
vis noen fortsatt leser dette :P så burde man ikke gjøre det på e36 vertfall, pga stiv akslingene bare knekker...

Hva mener du med stiv aksling?

mente stickakslene :P.. skrev feil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...