palma Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 hei noen som vet hvor man får tak i chip til 520? hvor mange extra hk osv? har en 93mod 520i som skulle hatt litt extra dra kraft uten at det ble for mye jobb og kasj
Lars89 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Mange som gjør dette, blandt annet Trimchip.com Effektsifrene må du ta med "en klype salt" da chiptrimming ikke gir noe særlig effektøkning på en bil uten pustehjelp.
Simpel Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Tror J.Hofstad på forumet driver med trimchip og
palma Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 ok så de 18hk som loves der må man ta med en klype salt?
Deep Dish Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 ok så de 18hk som loves der må man ta med en klype salt? JA..!
Sharif Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Høres ikke så lovende ut og chippe en så slapp motor uten turbo, tror ikke det vil være merkbart engang.
Simpel Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Jeg har lest en del tråder her på forumet om dette med trimchip. Konklusjonen min er at det gir litt effekt, men bare litt. Men står ikke i stil til kostnad og at det sliter motoren mer. Med mindre det gjelder en dieselmotor eller en ombygd motor, type turbo og denslags. Vil nå understreke at jeg ikke har peiling på dette, bare en ekstrakt av hva jeg har lest av det folk som forhåpentligvis har peiling på dette har skrevet om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå