bmwm535i Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 bilen min er tom for strøm da jeg glemte å skru av lysene har sentrallås og får ikke opp dørene noen som vet hvordan man får åpnet dørene når det ikke er strøm på bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Nøkkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 går ikke da sentrallåsen går i sikkerhetsmodus . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 du holder dørhåndtaket oppe samtidig som du låser opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 har prøvd dette også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Du holder det vel litt oppe, (opp til der det blir hardt p dra) så låser du opp og holder nøkkelen helt i opplåst posisjon likssom. så dar du og drar opp dørhåndtaket resten.. Ellers så pleier det og gå å bare sette inn nøkkelen også dra opp håndtaket og vri om nøkkelen.. Har vært borti at begge deler har gått. Men du prøver på pasasjersiden eller? Pleier å funke det altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 ganske dumt hvis man ikke får låst opp bilen pga flatt batteri, men det er nok en teknikk med dørhåndtaket som guttene beskriver her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ComfySport Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Hei! Var ute for samme problem i fjor sommer- prøvde allt som sto i instr.hefte samt det jeg fant på forumet men ingenting funket. Enden på visa ble falken og 500 kr fattigere. Fyren dirket opp panseret via førerdøra. Så han svettet litt men utrolig hva man får til med en bøyd ståltråd... Etterpå satt han på starthjelp på batteriet og DA kunne jeg låse opp dørene som bare det. Fikk høre at det var ikke første gang han hadde hjulpet bmw eiere med dette problemet. I ettertid har jeg lagt opp ledning fra batteriet slik at jeg kan koble til startkabler til slik at jeg slipper å stå der hvis uhellet oppstår igjenn. Mvh -GV- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå