bjaa Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Hey! Var på kino igårkveld, tok meg noen pils etter kinoen med et vennepar og parkerte bilen på parkeringsplass rett ved lundetangen kino i Skien. Dagen derpå dro jeg å hentet bilen, da var jaggu meg frontfangeren RIVD av bilen og stjælt, det samme gjelder m3 diffusor innsats til orginal bakfangeren.. Makan til talentløse folk, hadde de fått med seg at det var 4 bolter som holdt fangeren istedet for å rive fangeren av bjelken, så hadde de hvertfall hatten brukende fanger.. Er det mulig.. Så ville egentlig bare lage en tråd for å få ut litt frustrasjon , evt. noen tips her? Frontfangeren er lakkert brilliantrød og er uorginal M3 fanger med innstøpt leppe, kjøpt på koed ifjor. Kjennetegn er at litt lakk har flasset av etter steinsprut og høytrykkspyler, nederst på fangeren. Samt høyre feste mot forskjermen er ødelagt.. Er ikke noe mer å kjenne igjen. Diffusoren har jeg ingen spesielle kjennetegn på.. Fatter ikke at folk kan få seg en jobb å tjene penger istedet for å gjøre hverdagen sur for andre.. Noen som har hørt noe, sett noe, så si ifra .. mvh Fredrik
eriklepe Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Jeg har begynt å risse inn initialene mine på spesielle deler, nettopp pga slikt. Synd med dine ting, simple kjeltringer som dette der har jeg lite til overs for. Man kan jo ikka annet enn peke, le og synes synd på dem.
EirikL Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Sånne folk skulle vært slått hardt mange ganger over hele kroppen. Helst så lenge at de ikke kunne stå på beina på flere uker. Fullstendig verdiløse mennesker!
Springsteen Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Sandblåsing av hendene funker nok også Utrolig tragiske mennesker. Hvordan går det an å synke så dypt?
bjaa Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Ja syns faktisk synd på sånne mennesker, for de er ikke verdt en dritt og det skjønner de fleste medmennesker og til slutt. De ender opp i ingenting, eller enda værre.. Imorgen er det ut å kjøpe låsebolter til felgene, samt utbedre diverse tiltak for innbrudd mot kupeen.. Skal begynne å merke ting GODT fremover selv, det er ikke tull..
Hauso Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 det er i sånne øyeblikk man skulle ønske man så dem i gjerningsøyeblikket, og da tatt det man hadde for hånda, og gått agurk! jeg hater mennesker som ikke kan la andres ting være i fred! provoserende til de grader!
DanielMK Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 tragiske folk, blir sint av å høyre om slikt! tapere uten noko liv ..
olavesen Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 derfor jeg så deg uten fanger i dag da asså . jævelig kjedelig. skal si i fra vis jeg hører noe håper du får tak i de jævelene som tok tinga.
Bimmerlars Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Dette skulle gutta fra "langfingrede idioter" tråden sett. hehe. Synd folk ikke kan tjene sine egne penger og kjøpe sine egne deler
Tom K Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 det er ikke alltid det er manko på penger, "han har noe som ikke jeg har" er en sykdom som ikke kan kureres med medisin dessverre, her er det rett og slett grisebank som er eneste måten og kurere på, bare synd at hvis man banker noen sånne krek så ender man opp med annmeldelse og får mye strengere straff en den personen som forsøkte og stjele, sett ut rykte om at det betales 1000,- kr til den som grisebanker den som rappa fangeren din, kjeltringer har lett for å bli nervøse da
M3cabriolet Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 detta er jo bare ren idioti. at man ikke kan la andres ting være i fred skjønner jeg ikke. håper det order seg for deg. however; denne tråden har potensiale til å bli en "langfingrede idioter" -tråd til, med 100 stk som skal forklare hvordan man best skulle klart å slå tenna ut av vedkommende. osv
Andreas1 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Hvordan river du av en fanger egentlig? Med bil? Den tåler da at man drar i den for hånd ellers...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå