Tom K Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Bilen min virker litt sigen i bakfjærene så jeg vurderer og senke bilen når jeg først skal bytte fjærer, sånn den er nå så er det diger åpning mellom dekk og hjulbue forran men nesten ingenting bak, hvor mye har dere senket deres E32 ? er ikke ute etter noen asfaltkryper da jeg veldig gjerne vil beholde kjørecomforten på dårlig vei, men litt moderat senk, gjerne litt lavere forran , noen forslag til senkesett ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 tenker da på bare fjærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88 E32 Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Hei Kjøpte Bilstein B12 hos GS,senker ca 30mm ble meget godt fornøyd:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88 E32 Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå