carlhaakon Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 bare du ikek kjøper samme BBS felger som jeg har vurdert så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Har du bilder av karbonboksen din? Visste ikke dette kom til M50.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 fordi når du har traktorhjul, er ikke senken så tydelig ^^ hehe...sov når jeg fikk sms... Ser hvertfall bedre ut med 235 på 8" enn 7,5" hehe Men skjuler den manglende senkinga ganske bra egentlig. Ikke dumt med ET30 heller da Har uansett bestilt en del ting selv nå Du skriver at BBS felgene er for dyre, men å kjøpe "midlertidige" felger til 6-7k som taper seg betraktelig i verdi og i tillegg blir levert med feil dekkdimensjon(iallefall ikke ønskelig dimensjon), det er har du råd til? Hmmm Dessuten, felger kan taes av å selges separat, så å si at du ikke vil koste på så dyre felger på denne bilen blir også feil mener jeg BBS felgene(iallefall de med krysseiker) holder seg godt i pris, så der vil du ikke tape like mye penger som du gjør ved å kjøpe kliss nye replikafelger av denne typen.. Det er jeg iallefall ganske sikker på Disse felgene kan jeg selge med et verditap på 2-4 tusen kroner om et år tenker jeg. Kjøper man orginale felger til 20 tusen har de falt minst like mye i verdi, allerede før de er brukt, bare fordi de ikke selges fra forhandler lenger. Kjøpes dyre felger til en bil økes ikke verdien mer enn ca halvparten av hva man kjøpte felgene for. Selges felgene separat vil fremdeles verditapet være veldig stort. Men for all del, skjønner tankegangen din også Hva er det du skal ha\gjøre med blinkers da Eller må vi vente til dem er montert?Ingenting er bedre enn orginal bbs så har du penger go for it. Øker jo verdien på bilen din bra og ingenting kan måle seg med orginale felger. Sier en som har replica Får vel vente å se. Ikke gøy å gå ut med planer om man ikke får gjennomført det hehe Men håper det ikke tar altfor lang tid til jeg får gjort det hvertfall. Orginale felger er vel og bra, men ikke verdt å kjøpe helt nye pga verditapet. Ja, jeg vet det er verditap på alt, men noen ting faller fortere enn andre ting. bare du ikek kjøper samme BBS felger som jeg har vurdert så blir det bra Er sikkert ikke noen fare for det. Med det første hvertfall... Har du bilder av karbonboksen din? Visste ikke dette kom til M50.. Er jo bare luftfilterboks da... Har dette bildet fra etter motorvasken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Ah...sånn ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Si ifra hvis bilen skal selges da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Si ifra hvis bilen skal selges da;) Vurderer faktisk å kvitte meg med den til høsten hehe Ha en billig vinterbil for så å skaffe seg noe gøy til våren igjen Men får nå se hva det blir til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 I det siste har det skjedd lite med bilen, og det som skjer er stort sett bare ulik bilpleie. Før treffet på søndag fikk bilen seg en liten runde for å bli noenlunde presentabel: Vask og tørk: - Chemical Guys Maxi Suds II - Chemical Gusy Wheel and Rim Cleaner - Premium Blue - Meguiars washmitt på lakk og felg - Meguiars Wheel Brush og "billig børste" til dekk - Chemical Guys Miracle Dryer - Europris washmitt til tørk av felger (fungerer veldig bra til dette!!!) Dekk/Felg: - Chemical Guys Whel Guard - Swissvax Pneu (syyykt bra!) Lakk: - Chemical Guys EZ Creme Glaze - Chemical Guys #109 Jet Seal Diverse - Chemical Guys Silk Shine Dressing - Chemical Guys MF kluter - Meguiars påføringpads i MF og Foam - Diverse MF kluter ol. til plast+++ Begynner å bli fan av Chemical Guys nå. Samlingen begynner å bli litt stor etterhvert hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Du skuffer meg med gs felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Hehe, det er flere som er skuffet over dem. Men ble kjøpt av mangel på et bedre alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 tenkt no mer på felgene da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 Tenker å tenker her Jobber bare litt med noen alternativ, så gir deg beskjed om hva det blir til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Ålreit bil. MEN, jeg syns den var finere når du fikk den. Syns verken GS felger eller gule frontlykter passa no særlig :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 Ålreit bil.MEN, jeg syns den var finere når du fikk den. Syns verken GS felger eller gule frontlykter passa no særlig :/ Er egentlig overrasket over at såpass mange har likt lyktene Noe av poenget mitt med valg av lykter og felger er jo å skille seg litt ut fra flertallet, så må jo bare forvente at en del ikke liker dem. Likevel får jeg stort sett kommentarer for at det ser bedre ut i virkeligheten enn det gjør på bildene som er tatt av bilen. Men for all del, alle må få ha sine meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 jeg likte lyktene. har tenkt på det flere ganger selv. men siden jeg har montert xenon så blir det ikke noe av det. + kan jo ikke kopiere looke'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Ålreit bil.MEN, jeg syns den var finere når du fikk den. Syns verken GS felger eller gule frontlykter passa no særlig :/ Er egentlig overrasket over at såpass mange har likt lyktene Noe av poenget mitt med valg av lykter og felger er jo å skille seg litt ut fra flertallet, så må jo bare forvente at en del ikke liker dem. Likevel får jeg stort sett kommentarer for at det ser bedre ut i virkeligheten enn det gjør på bildene som er tatt av bilen. Men for all del, alle må få ha sine meninger Det har seg faktisk sånn at bilder lyver i mange tilfeller. Så kan tro på at dette ser bra ut IRL. Personlig tror jeg det hadde blitt mye bedre med andre blinkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå