Ad|oS Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Fin lesning! Skal absolutt vurdere å gjøre det samme med mitt interiør. Må bare få handlet litt produkter først. Trenger jo egentlig ikke så mye. Har du skinninteriør er det jo egentlig nok med en skinnrengjøring og en skinnkrem som gir tilbake litt fuktighet i skinnet. Er ikke så ille når man først begynner, og når man først har ute interiøret er det mye enklere å få tatt resten også. Det er bestandig morsomt å se at folk tar skikkelig godt vare på bilene sine. Skulle egentlig hatt en skikkelig gjennomgang av interiøret i min også, men latmarken har tatt fullstendig kontroll over livet mitt Jeg skjemmes! Jeg mener man bør gjøre det beste utav hva man har Bare å komme nedom her, så tar jeg på meg jobben skinnfarge! hvor? Her! Gikk over hele interiøret med denne, men så vel egentlig bare forskjell der det var små sprekker og skader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 innteriøret ble jo bare nydelig, jeg burde nok tatt en turn på mitt interiør også ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 innteriøret ble jo bare nydelig, jeg burde nok tatt en turn på mitt interiør også ja! Det er bare å sette igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 må nok handle litt produkter først da men ja, er i grunn bare og sette i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Herlig dette her Artig med masse bilder og tråder om rengjøring! Begynne under bilen snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Herlig dette her Artig med masse bilder og tråder om rengjøring! Begynne under bilen snart? Mulig jeg kommer til å begynne under bilen hvis jeg beholder bilen gjennom vinteren. Blir den solgt nå i høst kommer jeg nok ikke til å gjøre noe før salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Det er normalt og vurdere salg før vinteren men jeg får si som jeg sa til carlhaakon : Du har jo en flott E36 og har lagt så mye arbeid i den. Kanskje litt penger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 finnes ALLTID noe bedre vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 grattis med en bil nærmere jorda hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Montert nytt senkesett? Få se!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 jeg har montert for han (ja, han hjalp til litt ^^ hehe) ble bra senk nå, men må nok lenger ned etterhvert ^^ han skal sikket bare ta noen bilder før han oppdaterer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Er det lov å spørre hvor langt ned den datt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Da var det montert Supersport coilovers på tralla, takket være veldig god hjelp fra ///Mysild. Tusen takk for dat Gikk ganske greit, og møtte vel ikke på altfor mye uventede ting. Sette senker lovlig 20-65 foran og bak, men kan settes ned til 120mm foran om ønskelig. Bak ble det justert ned til det var ca 5mm igjen å gå på, noe som egentlig skal gi 60mm senk bak. Det er det absolutt ikke hehe Foran ble det justert ned til det var 3-4cm igjen å gå på. Bilen har "satt" seg litt etter at det ble montert på bilen, men regner med det blir enda litt lavere når jeg får kjørt litt mer. Ut fra utseende nå er det bortimot perfekt, tatt i betraktning at den skal være kjørbar, kanskje ned 5mm eller noe sånn. Mulig det blir justert ned en gang, bare for å se hvordan det vil bli Usikker på høyden, men er bittelitt lavere enn ///Mysild sin foran, som er senket 70/40. Bak er nok min noe høyere enn hans. Vil kanskje anta noe sånn som 70-80/30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 uuuh Snæx... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå