Gå til innhold

Ad|oS - E36 325i coupe - Til salgs

Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke prøvd den enda, men skal nok ta interiøret på en bil som skal selges i dag eller i morgen, så blir nok prøvd da. På flasken frarådes det å bruker microfiber ved påføring av denne, men det er fordi man da vil få en matt finish i stedet for high-gloss. Med andre ord vil jeg anbefale deg å bruke microfiber ved påføring hehe Ser mye bedre ut med en matt finish enn at det skinner opp så mye. Får du skjolder er det bare å gå over med en fuktig microfiber, så får du dem vekk...

Har tidligere brukt Chemical Guys New Look Trim Gel på en del av interiøret, og må si at den fungerer veldig bra. Desverre litt tyktflytende, og inneholder nok mye oljer. Gjør at det trekker til seg litt støv, men for all del, den er veldig mye bedre enn det meste annet jeg har prøvd :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gleder meg veldig til å få testet alt sammen. Relativt nyervervet, så har ikke testet så veldig enda.

Skal ikke se bort fra at vi kan gi bilen en Swissvax-runde til våren. Men husk, ingenting er gratis her i livet hehe

Tenker egentlig å kunne tilby folk som vil ha polert bilen, å få en Swissvax pakke i stedet for med "normale" produkter. Koster litt ekstra, men det skal jo være så å si det beste man får tak i også. Kan være fint for de som vil ha det lille ekstra...

BTW: Det heter Swissvax, altså SV, ikke SW :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. lett å bli hekta,, men du er jo blitt heilt avhengig.

Flott samling.

Bruker du Purple9000 på plast innvendig, funker det bra eller

Jeg brukte den lenge i min nå, blir veldig god finish med mikrofiber og ingen skjolder. Lukta er bare deilig også :D

Ad|oS: Du er en gal man hehe

men du tjener vell inn det du har betalt for produktene fort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende samling på jeg si. Trodde jeg hadde mye produkter stående men må innrømme at du slo meg kraftig ned i støvlene :)

Men jeg har flere produkter i posten på tur hjem nå :P

La ut noen lignende bilder i min tråd for noen dager siden jeg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende samling på jeg si. Trodde jeg hadde mye produkter stående men må innrømme at du slo meg kraftig ned i støvlene :)

Men jeg har flere produkter i posten på tur hjem nå :P

La ut noen lignende bilder i min tråd for noen dager siden jeg og ;)

Huff, ja, det samler seg fort opp må jeg si. Men gøy med utvalg :lol:

Du hadd en bra samling der da :) til og med mere enn meg du :) men her går det KUN i meguiars ;)

Vil anbefale deg å utvide horisonten litt utover Meguiars. Det er ikke det at det er dårlig, men det finnes veldig mye annet der ute som er minst like bra, og ikke noe særlig dyrere heller. Også mye som er billigere hehe

Hva synes du om citrus såpen/shampoen fra Chemical Guys? Jeg har brukt den endel og synes den er bra, men jeg har ikke akkurat ditt erfaringsgrunnlag...

Chemical guys i det hele tatt har jeg stort sett bare veldig positive ting å si om. Skulle jeg valgt bare et merke, hadde det nok blitt CG (bortsett fra polish)

Når det gjelder Citrus Wash & Gloss (antar det er denne, og ikke Citrus wash daily du mener) syns jeg den er "helt grei." Vasker bra rent, gir bra med skum og helt ok lukt. Har likevel flere andre jeg velger foran denne, da de er litt mildere og lukter MYE bedre (etter min mening). Vet at veldig mange har denne som sin favoritt, men er ikke min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forstår at det er mye andre produkter der ute som også er meget bra. Men jeg har(er) vert litt for dårlig til og prøve nye bilpleieprodukter. Men jeg er såpass fornøyd med meguiars sine produkter så ser heller ingen grunn til å slutte å bruke dem. Får dessuten en del rabatt på de igjennom tidligere jobb. ;) Syns det er greit å bruke produkter som jeg er vant til å bruke, og som jeg KAN å bruke :) Da vet jeg ihvertfall sånn ca hvordan resultatet blir. Har ikke blitt skuffet over Meguiars enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megs er et veldig bra produkt i mine øyne. Brukte i hovedsak Megs da jeg jobba som bilpleier for noen år siden. Nå bruker jeg kun Diamond Cut på extreme lakkorrigeringer, samt Yellow-wax´en funker ok på lyse farger. Går på Scholl under lakkorrigering i andre tilfeller. Ellers kan ingen slå CG´s VertuaBond/M-Seal når det gjelder lakkforsegling, og Swissvax er konge på voksing (CG Pete53 på mørke metallicfarger:) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...