skrape Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 En som vil gi 26.000,- for coupeen din AutoDB-kode: 1031895 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Fint å få på sommerfelger igjen etter å ha kjørt med vinterfelger, men har ikke helt den samme godfølelsen jeg har når jeg bruker sommerfelgene. Men må vel bare bite tennene sammen Hehe, ja, jeg har fått med meg den annonsen. Litt gøy at bilen blir brukt av andre, da den tydeligvis hvertfall er "grei nok" utseendemessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Vurderer sterkt gule lamper på bilen etter å ha sett din - nydelig Hvordan blir lysstyrken osv..? Ser du kjøpte de fiks-ferdig sånn, men blir vel ikke store forskjellen med solfilm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Synes det er veldig bra lys, og er godt fornøyd med både lysstyrken og utseende. Med gult lys får du også frem mer kontraster enn du gjør med "vanlig" lys Blir nok ikke så stor forskjell, bare at du vil få en del arbeid for å få det 100% bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Så bra Har bestilt meg fra lamin-x nå, så venter spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 En butikk som hete Mekk på Mo I Rana selger gul lykte lakk kosta 89kr Ring å bestill 75155516 Hold på selv å lakk lyktan gul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Mekk ja....jalla-mekk ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Mekk ja....jalla-mekk ? =) E fan ikke jalla mekk å lakk lyktan gul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Jeg synes det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Ikke så lett å få den Lamin-x filmen helt bra, men du kan jo prøve flere ganger med den. Har prøvd selv Uansett, orginale er nok finest, deretter kommer vel film. Lakk er veldig vanskelig å få skikkelig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Ikke så lett å få den Lamin-x filmen helt bra, men du kan jo prøve flere ganger med den. Har prøvd selv Uansett, orginale er nok finest, deretter kommer vel film. Lakk er veldig vanskelig å få skikkelig bra Er selv spent på resultate ved å lakk.. men e verd forsøke.. vis det blir dårlig e det bare å bruk lynol å fjærn lakken med.. å prøv på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madinho Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 prøvde å hilse på deg i går, jeg kjørte inn til kr sand, møtte deg vel i brennåsen.. veldig så håven hadde min med prøveskilter, bør ikke være så vanskelig å bomme på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Ikke solgt enda. Blir muuuuligens beholdt hehe Får hvertfall en komplett Swissvax behandling nå Satt heilt i mine egne tanker, å la ikke merke til deg før det var for sent. Beklager det Ikke så ofte den bilen er ute å triller akkurat!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå