Gå til innhold

Ad|oS - E36 325i coupe - Til salgs

Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fint å få på sommerfelger igjen etter å ha kjørt med vinterfelger, men har ikke helt den samme godfølelsen jeg har når jeg bruker sommerfelgene. Men må vel bare bite tennene sammen :wink:

Hehe, ja, jeg har fått med meg den annonsen. Litt gøy at bilen blir brukt av andre, da den tydeligvis hvertfall er "grei nok" utseendemessig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Synes det er veldig bra lys, og er godt fornøyd med både lysstyrken og utseende. Med gult lys får du også frem mer kontraster enn du gjør med "vanlig" lys

Blir nok ikke så stor forskjell, bare at du vil få en del arbeid for å få det 100% bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett å få den Lamin-x filmen helt bra, men du kan jo prøve flere ganger med den. Har prøvd selv :wink:

Uansett, orginale er nok finest, deretter kommer vel film. Lakk er veldig vanskelig å få skikkelig bra

Er selv spent på resultate ved å lakk.. men e verd forsøke.. vis det blir dårlig e det bare å bruk lynol å fjærn lakken med.. å prøv på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Ikke solgt enda. Blir muuuuligens beholdt hehe Får hvertfall en komplett Swissvax behandling nå :D

Satt heilt i mine egne tanker, å la ikke merke til deg før det var for sent. Beklager det :wink: Ikke så ofte den bilen er ute å triller akkurat!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...