Simen! Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Vet du om festene på den venstre grøftelys holderen du sendte meg var knekt eller?
Gjest Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 var ikke det, den gråe var org og den sorte var uorg som fortalt tidligere, så de "ørene" var bare litt anderledes på den uorg. hvis du ser nærme ser du at de er støpt sånn.
Simen! Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Sjekka grundig dette i dag, de er knekt! Var veldig synn for det var de på den siden jeg skulle ha...
Gjest Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 var ikke knekt når jeg så på den. men om du tar dette på pm så kan vi sikkert ordne noe. ser den sånn her ut nå som på bilde, så er den ikke knekt. for den er brukt i den tilstand og man så i plasten at det ikke var noe spor der etter noe som tyder på knekt. stusset også på at denne ikke var lik den org til andre siden. hadde den vært knekt hadde jeg kastet den. da disse plast bitene koster småpæng! og et var det du betalte også.
JanneRX Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Vad är det för Xenon kit du har? Lurer på ett till min E34.
Gjest Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 for tiden har jeg ett h1 4300k liggende og 2 stk h7 kit i 4300k uten esker.
Gjest Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 du har vel ikke frontplate til e30 facelift? dårlig med det du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå