chiller Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Hei! Jeg hadde tenkt å handle meg carsoft men hadde jo vært fint å fått testet på forhånd. Er det noen på østlandet (jeg bor i oslo) som har carsoft og kan låne det til meg en liten time eller to?
chiller Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 Var så dårlig respons her at jeg bestilte det uten å ha testa. Så hvis noen trenger å få lest ut feilkoder og slikt på bilen sin i oslo så er det en mulighet når jeg får det og hvis det fungerer
morteym Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Jeg kjøpte carsoft av en på forumet forrige uke. Hadde allerede lasta ned programvare, det funket etter litt knoting. Hvor bestilte du fra da?
chiller Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 En ebay-selger. Handla utgave 6.5 da den var endel billigere og jeg har en gammal bil, kan jo eventuelt få tak i ny software utenom tror jeg.
morteym Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Jeg har også 6.5, det bør holde noen år for meg
chiller Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Og da var greiene levert hjemme hos meg Kobla til bilen min og det så ut til å fungere greit. Litt tøft å se live data Si ifra hvis noen trenger å få lest av / resatt feilkoder
ehrnst Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 "knuttis" her inne trenger ¨å få tatt diagnose. send han en pm
chiller Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Da har han nummeret mitt og stikker vel innom i løpet av noen dager. MEN! fikk sjekket litt opp rundt feilen som kom hos meg, og da fant jeg ut at setebelte-strammeren har blitt utløst. Jeg trenger derfor en ny en, så hvis noen har noen seter fra en airbag-bil de vil bli kvitt si ifra! Jeg var dum(?) nok til å gi bort mine gamle stoler før jeg fant ut at det var noe galt med de nye....
Robbi3 Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Har noen av dere mulighet til å brenne en kopi av carsoft 6.5 og sende til meg? Jeg betaler cd og frakt Evnt, møte meg i Oslo. Hehe..
chiller Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 du kan laste den ned her: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... tcount=607
hillmar Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Er det høyre eller venstre strammer du trenger? Mulig jeg har en liggende som jeg kan bytte mot no "diagnosetjenester"...
hillmar Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Ser dessverre ut som jeg bare har til passasjerstolen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå