///Naitsirk Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Gjelder en 98 model 520i med m52b20 Er 3 forskjellige motorer som er aktuelle S50B30 S50B32 S52B32 Letteste ville helt klart vært å bruke s52 motoren ,men de vokser ikke akkurat på trær i europa =( Så det jeg egentlig lurer på er hvilke av de to andre alternativene som egner seg best? B30 har OBD-I så der vil jeg ihverfall få et problem..mens B32 har OBD-II men den har dobbel vanos. Veit folk har kjørt med S52 på standard kasse og modifisert 520 hjerne..men om dette går på s50 tviler jeg heller på :S Noen innspill?
Tommy Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Bare husk at hvis du har planer om å få dette godkjent, så er det ikke mulig å godkjenne en motor som er eldre en bilen.
///Naitsirk Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Bare husk at hvis du har planer om å få dette godkjent, så er det ikke mulig å godkjenne en motor som er eldre en bilen. Ja dette har jeg hørt om...men tenker du da årsmodel på motor? 98 og 99 model skal vel i så fall gå... Eller menes det med at S50 konstruksjonen er en tidligere model enn M52 så det er uansett umulig?
///Naitsirk Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Prøve å få tak i denne personen? Ahh..se der ja Veit du om han er på bimmers?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå