nmb Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Kjøpte noen biltema skiver til min E34 for å ha bak, disse har fått overflaterust på seg og ser ikke så veldig bra ut. Når jeg omsider får på mine parallell spoke felger vil dette se ekstremt øgly ut! Så tenkte lakke skiver og caliper med lakk som tåler varme.. men er litt usikker angående farge. Synes E34 ser finest ut med originalitet og stil så må bli en nøytral farge. Har dere noen tips eller anbefalinger? Kanskje bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Kjøpte noen biltema skiver til min E34 for å ha bak, disse har fått overflaterust på seg og ser ikke så veldig bra ut. Når jeg omsider får på mine parallell spoke felger vil dette se ekstremt øgly ut!Så tenkte lakke skiver og caliper med lakk som tåler varme.. men er litt usikker angående farge. Synes E34 ser finest ut med originalitet og stil så må bli en nøytral farge. Har dere noen tips eller anbefalinger? Kanskje bilder? Bruk Biltema sin motorfage i svart. Den tåler 150 grader. Har brukt den på flere biler, både på kalipere og skiver og den fungerer utmerket. Husk å pusse ned der hvor du skal lakke så du får god heft, ikke bruk grunning men spray den svarte fargen direkte på stålet. Legg godt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Sølv blank på kalipperne og sort matt på bremseskivene bruker å slå ann på de fleste biler, dette ser både nøytralt og til dels originalt ut samtidig som det fresher opp bremsene litt med sølvfargen de får. Bruk i allefall ikke rødt eller blått noe sted med mindre bilen er i samme farge, det syns ihvertfall jeg personlig blir litt harry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå