325ixx Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Vurdere og kjøpe desse felgene her: 7,5x17 skal stå på denne bilen: nokon som trur det kan bli bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Er ikke helt sikker på om bilen din har rett farge til å passe svarte felger. Jeg endte opp med 17" med mattsvarte eiker til hvit bil og det ble en fin kontrast, siden bilen min er shadowline. Hvis de felgene finnes i sølv, tror jeg det hadde passet bedre. Eller kanskje i gull? Det kunne ha blitt sjef Men det er bare min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joofay Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 slik er hvertfall gull på min, er ikke lakket enda da men du får jo en liten aning, ser du har ix du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Fine felger, men synes blir liten kant persolig.. Kjøpte meg jz black drift ifjor jeg, med skikkelig kant.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå