Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :D

Selger nå mitt G25 ratt ettersom jeg ikke har tid til å spille lenger ! :(

Rattet ble kjøpt den 21.03.09. Er kun brukt maks 8 timer. Helt strøkent i esken og får med kvitteringen på rattet, betalte da 2300 ,- for d.

Bilder medfølger. Ønsker bud pr tlf/Pm eller over msn, eller her selvfølgelig :).

Spilte dette på blant annet LFS og GT5, var utrolig virkelighetstro og realistisk i og med at dette er ett ratt til en spillkonsoll.

Litt Specs ;)

Styring

* Tomotors overføring av motstandsfeedback: Lydløs, kraftig motstandsfeedback. Alle humper og krasj kjennes på kroppen.

* Girspak med seks gir: Du kan raskt velge mellom 6 gir forover og trykkmekanisme for revers. Du kan også velge å bruke girspakene på rattet.

* 900 graders rattutslag: Går rundt to og en halv omdreining fra lås til lås – akkurat som på virkelige biler.

* Gass-, bremse- og kløtsjpedal i metall: Robuste og virkelighetstro pedaler som gir intuitiv kontroll.

* To rattmonterte spaker: Du trenger ikke slippe rattet for å skifte gir.

* 12 programmerbare knapper og et styrekors: Du kan enkelt tilordne knappene spillfunksjoner med programvaren.

Komfort

* Håndsydd skinntrekk: det 28-centimeters rattet er pakket i ekte lær, noe som sikrer at du er komfortabel selv i lange løp.

Kan nåes på tlf: 47929675 eller msn: Toysoldier_91@hotmail.com

Gi bud. Ikke skambud..

Kan sendes på dagen.

Mvh

Fredrik Otterlei Danielsen :)

2t1ecjzaebc6dmsrycmx.jpg

vh8187ipf2egi8kqdzzs.jpg

2bnp08580ww4qbehjcu0.jpg

zzxnekfn8oo13oygf3ie.jpg

13kcoldua7hs7hcjsnq2.jpg:D

Skrevet

Har bud på 1500 for d, men vil ikke gå i tap med 800 kroner på en måned, derfor la jeg inn rattet her å for å se om noen ville ha d. Første mann som sier 1800 får d ;)! Eller bud :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...