pocket112 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Hei Selger nå mitt G25 ratt ettersom jeg ikke har tid til å spille lenger ! Rattet ble kjøpt den 21.03.09. Er kun brukt maks 8 timer. Helt strøkent i esken og får med kvitteringen på rattet, betalte da 2300 ,- for d. Bilder medfølger. Ønsker bud pr tlf/Pm eller over msn, eller her selvfølgelig . Spilte dette på blant annet LFS og GT5, var utrolig virkelighetstro og realistisk i og med at dette er ett ratt til en spillkonsoll. Litt Specs Styring * Tomotors overføring av motstandsfeedback: Lydløs, kraftig motstandsfeedback. Alle humper og krasj kjennes på kroppen. * Girspak med seks gir: Du kan raskt velge mellom 6 gir forover og trykkmekanisme for revers. Du kan også velge å bruke girspakene på rattet. * 900 graders rattutslag: Går rundt to og en halv omdreining fra lås til lås – akkurat som på virkelige biler. * Gass-, bremse- og kløtsjpedal i metall: Robuste og virkelighetstro pedaler som gir intuitiv kontroll. * To rattmonterte spaker: Du trenger ikke slippe rattet for å skifte gir. * 12 programmerbare knapper og et styrekors: Du kan enkelt tilordne knappene spillfunksjoner med programvaren. Komfort * Håndsydd skinntrekk: det 28-centimeters rattet er pakket i ekte lær, noe som sikrer at du er komfortabel selv i lange løp. Kan nåes på tlf: 47929675 eller msn: Toysoldier_91@hotmail.com Gi bud. Ikke skambud.. Kan sendes på dagen. Mvh Fredrik Otterlei Danielsen
pocket112 Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Har bud på 1500 for d, men vil ikke gå i tap med 800 kroner på en måned, derfor la jeg inn rattet her å for å se om noen ville ha d. Første mann som sier 1800 får d ! Eller bud
Wolfeh Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Lykke til Tok meg 6 måneder før noen ga meg det jeg ville ha.Desverre så endte det på 1500 + frakt.
pocket112 Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 såpass? ! Ja, hvis eg sier 1600 kroner pluss frakt? Noen interreserte da?
pocket112 Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Vil også legge til at jeg kan bytte det i andre ting, kom med forslag .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå