Gå til innhold

Gammelt m20b25 innsug til og skinne igjen. nuke fuelrail

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere dette dere som har peil på shining osv? blir ikke akkurat kjempe motivert av og se det gamle slitne innsuget hehe.

Og hvordan har dere med org innsug og nuke rail laget fester osv, om ikke jeg tar feil må man vel slipe litt der den orginale fuelrailen skal skrues for og få korrekt helling på dysene, ellers vil jo railen bare butte borti der, om dere skjønner.

om noen har noen smarte ideer, hakke lyst til at det skal se så sinnsykt jalla ut heller, hehe

Skrevet

vil vel ikke få noen heidundrende temp. dette vel ? kan lakke det svart?

tror du kan bruke vanlig lakk, er ikke helt sikker, men hvis ikke så motorlakk ?

Skrevet
Kan jeg glassblåse istede? hvordan forhindre og få sand/glass inn i innsuget?

Jeg sandblåste mitt med den fineste sanda de har på Biltema, det ble veldig bra resultat og ikke for grovt i det hele tatt! Men ville tro det hadde blitt enda bedre med glassblåsing. Jeg renset innsuget mitt ordentlig med diesel og div. børster både inn og utvendig for å få vekk alle oljerester. Spylte så godt imellom det etters andblåsinga med vann for å fjerne sandrester. Men det er viktig at det er reint inni så sanda ikke setter seg fast i oljerester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...