Fixfax Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Hvordan gjør dere dette dere som har peil på shining osv? blir ikke akkurat kjempe motivert av og se det gamle slitne innsuget hehe. Og hvordan har dere med org innsug og nuke rail laget fester osv, om ikke jeg tar feil må man vel slipe litt der den orginale fuelrailen skal skrues for og få korrekt helling på dysene, ellers vil jo railen bare butte borti der, om dere skjønner. om noen har noen smarte ideer, hakke lyst til at det skal se så sinnsykt jalla ut heller, hehe
Fixfax Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 opp, kan innsuget lakkeres? hvordan lakk må man bruke?
axor Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 vil vel ikke få noen heidundrende temp. dette vel ? kan lakke det svart? tror du kan bruke vanlig lakk, er ikke helt sikker, men hvis ikke så motorlakk ?
Nils Jørgen Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Kan lakkeres,men du bør bruke syrefast grunning på det først. Lakkerte mitt toppdeksel på denne måten for 2 år siden,er strøkent enda
furis81 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 mye lakk som tåler tem opp til 650 grader celsius.... dette får du kjøpt på biltema ol. sjapper.. lykke til..
axor Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 ja du får kjøpe lakk som skal på varme deler, men disse herdes ikke før 200 grader.. eller noe rundt der?
E36Cab1 Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 "Sand"blåse innsuget med silikat f.eks,får et fint resultat og godt egna for å lakke etterpå.
Fixfax Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Kan jeg glassblåse istede? hvordan forhindre og få sand/glass inn i innsuget?
dj_maz Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Hadde slyngrenset det med metallsand. også pulverlakkert det http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=112512
OverKill Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Kan jeg glassblåse istede? hvordan forhindre og få sand/glass inn i innsuget? Jeg sandblåste mitt med den fineste sanda de har på Biltema, det ble veldig bra resultat og ikke for grovt i det hele tatt! Men ville tro det hadde blitt enda bedre med glassblåsing. Jeg renset innsuget mitt ordentlig med diesel og div. børster både inn og utvendig for å få vekk alle oljerester. Spylte så godt imellom det etters andblåsinga med vann for å fjerne sandrester. Men det er viktig at det er reint inni så sanda ikke setter seg fast i oljerester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå