Torminator Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Hvordan er det å bytte foringer og det camberstaget bak på E36 Sedan? Er de foringene i begge ender løse, eller på de presses på? Skal bytte til K-sport camberjusteringsstag, og vil gjerne også bytte foringene når jeg først holder på... Er vel ikke mulig å få disse i Polyoretan eller...?
bimmer 3 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 kjøper du orginal foringer må disse presses inn, men kjøper du powerflex trennger ikke disse presses inn, bare å bruke en gummihammer å slå de inn, går lett. grei jobb, men må ha ned hele bakstillinga:)
Torminator Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Sikker på du ikke tenker på traversforingene nå? Litt dårlig formulert, men er de foringene i hver ende av camberstaget det er snakk om...
bimmer 3 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 du mener nedre bærebro bak, der kan du skifte begge foringene, må bruke presse der for å få de ut, men lettere å kjøpe K-sport camberjusteringsstag der følger jo det du trenger med, men da må du jo justere litt da. på bildet ser du foringene på nedre bærebro
Torminator Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Skal kjøpe K-sport camberjusteringsstag, men bare lurte på om jeg kan bytte selv... Skal ha bilen på 4-hjulskontroll snart for godkjenning av senk, så justeringen er bare bra! Noen av de 2 foringene i hver ende her som må presses?
Torminator Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Ingen som kan bekrefte/ si med sikkerhet?
Breitling Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Måtte presse ut alle foringer i bakstellet på min....eller presse vil være å overdrive, hadde ikke presse så varmet dem opp med acetylenbrenner og slo dem ut
Torminator Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Men er det slik at en må ut med noen foringer for å bytte til K-sporty camberstag bak? Eller er det bare å skru ut skruene og ta ned det gamle staget?
Breitling Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Ja, lurer jeg og på. Ble litt forvirra da jeg ikke skjønner 100% hva du mener nå? Står vel ikke noe camberstag på E36 orginalt
Torminator Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Neinei, ikke stabstag nei. Den originale delen som står på bilen nå heter vel nedre bærearm bak eller noe sånt... Men skal bytte ut denne med justerbart camberstag fra K-sport.
Torminator Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Neinei, ikke stabstag nei. Den originale delen som sitter der nå heter vel nedre bærearm bak eller noe sånt... Skal bytte ut denne med justerbart camberstag fra K-sport... Tror jeg tolker det slik ut fra tegningene på GS sine sider at denne kun skrus ut, og at foringene bare kan bli igjen på bærebru og travers og sette det nye staget i de gamle foringene? Eller...?
Breitling Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Hiv ut bilder/tegninger fra GS, og av camberstaget du skal montere, så kan vi se hva hjelp vi kan komme med
Torminator Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Nr 7 på bilde: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /11739.gif byttes med: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33949.JPG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå