Bisazza Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Noen som har noe peiling på garantier angående rust? Da tenker jeg på rustskader utenom skader som er forårsaket steinsprut o.l Har en stygg flekk på ca 7 cm på innerkanten av høyrebakhjul. bilen er bare 4 år. Er dette en garantisak?
hillmar Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 om det er en garantisak vet jeg ikke, men du har 6 eller 12 års rustgaranti... (litt usikker på om du har 6 eller 12, de endra det til 12 for noen ar siden) Men det er vel ikke verre enn å høre hva de sier på bmw
SIG Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Her må du nesten bare ta med bilen til en seriøs bmw forhandler å spørre. Jeg vet at mange E46'er har fått byttet både dører og panser på rustgaranti og disse har vært eldre enn 4 år. Kommer vel litt an på om dette er en kjent rustfeil eller om det kan spores tilbake til en skade eller steinsprut.
Lars89 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 12 års rustgaranti f.o.m. 1.1.2004. Få verkstedet til å sjekke dører, panser og bagasjelokk GRUNDIG. Er det antydning til rust bytter de hele delen
Buzz Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 12 års rustgaranti f.o.m. 1.1.2004. Få verkstedet til å sjekke dører, panser og bagasjelokk GRUNDIG. Er det antydning til rust bytter de hele delen Jess, stemmer.. biler før dette har kun 6års rustfrigaranti... sjekket det opp med BMW idag
525i1991 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 BMW er faktisk veldig glad i å være snill mot e46 og e39 eiere som har fått rust på typiske plasser som panseret og bagasjelokk på disse bilene. husker en tråd her på forumet hvor en e39 eier fikk dekt 65000 eller noe selv om bilen var 6år og 1 mnd.
Bisazza Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Var i går å fikk dette sjekket opp med BMW. De mente d var steinsprang i underskjermen å at dette ikke dekte av rust garantien. Syns d var litt kjipt , da skaden er foran hjule å kun den ene siden. Det han sa da, var at jeg måtte gjøre noe med det, som selvsagt er en selvfølge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå