RoaldJ Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 aaah.. oki da er det muligens de gamle Tore sine likevell.. syns å huske de ble solgt å satt på en hvit e30 m3 ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 det er gamle Tore sine, jeg kjøpte de av han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Ikke til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Jøss, hadde ikkje fått med meg detta eg, du får svinge innom på andre sia av førsvatn så får eg sjå på bilen .,M3`en såg jammen bra ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Jøss, hadde ikkje fått med meg detta eg, du får svinge innom på andre sia av førsvatn så får eg sjå på bilen .,M3`en såg jammen bra ut ja. Jøss har du fått deg M3 også da Carla? Regner med at det er deg. Bare så på bilene du hadde. 76 capri må være deg. Jeg har flytta til skien jeg nå. Du kan jo ta turen hit så får jeg se på M3`n din også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Fant du igjen denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Fant igjen????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå