jon///M Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 skal senke min e46 touring, men er usikker på hvor mye og samtidig tror jeg demperne bør byttes da jeg har mistanke om at en eller to er dårlige. funderer derfor på justerbart, men jeg vet ikke hva som er bra til en grei penge. jeg mener selv at jeg ikke trenger kw eller noe sånt da bilen aldri skal brukes på bane. så jeg ser etter et rimelig tuv godkjent alternativ. og da ser jeg at på koed selger di fk sport edition pluss til 6000kr ink mva og frakt. er dette noe bra greier? ev er det noe annet som kan anbefales i den prisklassen? kritteriene jeg stiller er: må vere tuv godkjent da dette skal godkjennes på bilen. justerbart, ettersom jeg ikke vet hvor mye jeg skal senke. helt grei kvalitet (skjønner jeg ikke får gull for den prisen, men vil jo heller ikke at bilen skal ramle sammen pga dette her) mvh jon
jon///M Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 ser også di har justerbart supersport hos gs på tilbud til 4232kr + frakt. er dette bra greier?
anders87 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 AP Sportfahrwerk er da et kurant justerbart sett Har det på bilen min, mener jeg ga ca 7000,- for det.. Edit; Fåes kjøpt hos www.styling-tech.no
bimmer 3 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 har d2 å er fornøyd med det, ligger på 7000 ca det å, mye å justere på litt kjedelig, blir aldri fornøyd hehe
Stramvaier Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Jeg hadde kjøpt nye orginal dempere og så kjøpt HR senke fjører hos koed. Jeg har dette på min E46 er og super fornøyd. Man for en flott høyde på bilen som er meget brukervenlig i tillegg til at man ikke mister noe av kjørekomforten i bilen
jon///M Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 anders87: hmm.. dette var veeldig interesant. ser di har pakketilbud med felger også, var noen som var bra like di jeg bestilte på gs i dag. skal ringe styling tech i morgen. kanskje jeg må avbestille pakken hos gs... bimmer 3: vil helst ikke ha så mange justeringer, blir bare rot hos meg. hovedsaken er og få en fin høyde med 19" felger på. stramvaier: jo det var egentlig det som var planen. men jeg blir aldri fornøyd med høyden på bilen, det må vere perfekt både forran og bak i forhold til felgene. vil derfor prøve justerbart denne gangen. blir jeg ikke fonøyd er det jo bare og bytte igjenn.
anders87 Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Er hvertfall veldig fornøyd med det jeg Ble det avbestilling på deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå