Mad0z Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Hei, jeg lurer på om hva jeg må skrive i søknaden til biltilsynet om motorbytte ? noen såm kan svare meg på det ?=) Håper noen kan svare ! Mvh Mads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Hei, jeg lurer på om hva jeg må skrive i søknaden til biltilsynet om motorbytte ? noen såm kan svare meg på det ?=) Håper noen kan svare ! Mvh Mads Den var kort! Du må nok forklare nærmere hva du tenker gjøre for å få noen svar.. Bygge om fra 318 til 325 er enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 hehe, nei. planen er og bygge om fra M10B18 som motoren vell heter til M10B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 blir vel 316 - 320 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå