Gå til innhold

Gåen veivakselsensor, e39???

BRIO
 Share

Anbefalte innlegg

Har de siste måneder hatt et problem med at bilen noen ganger stopper. Når jeg kjører er det bare som et lite rykk i bilen, (starter på gear med en gang) eller at den kunne stoppe på tomgang. Ingen startproblemer.

I dag da jeg skulle starte bilen gikk den først jævlig dårlig, som på 3-4 sylindre, i 10 sekunder før den stoppet. Etterpå fikk jeg ikke start på bilen i det hele tatt. :cry:

Har sett at veivakselsensor har vært diskutert ved lignende problemer her inne. Kamakselsensor ble skiftet i oktober, og problemene begynte noen uker etter dette. Er det noen som har formeninger om veivsensoren er problemet, eller om det kan være andre ting som er mer sansynlig feil??

Greit å ha litt kunskaper om problemet før jeg ringer verkstedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bilen igjen i går. Kamakselsensor var gåen. Dette slapp jeg å betale for siden jeg byttet den i oktober.

Men!

Etter en halvtimes kjøring kom det et par nøkk i bilen igjen. Nå begynner det å iritere litt. Mener også at det var en nesten umerkelig småjokking på bilen inimellom :shock:

Noen som har forslag på hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever selv også at de siste 5% ofte slår til :)

Og spørsmålet var: Er det andre ting en kamakselsensor som kan forårsake symtomer som beskrevet i begynnelsen av denne tråden?

...eller bump på godt norsk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...