danielo Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Hei! har problemer med instrumentlysene og baklysene. 325i 87mod! baklysene og instrumentlysene mine funker bare når jeg har på parklys.Med engang jeg dytter over til nærlys så slutter det å funke. sjekket pærer og sikringer og byttet dette. tatt en titt på lysbryteren,men klarer ikke å se noe gærnt. noen som har peiling hva det kan være?
Arild G. Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 se på kablene som går inn på lysbryteren og se om det er en diode der på en av ledningene. nr 8 på bildet: prøv å bytt den. på bilen min så er det en slik diode på en av kablene som går inn på tåkelysbryteren også, så jeg brukte bare den for å teste.
danielo Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 det funket dårlig.var ingen diode der :S
Glennski Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Er nok LCM'en din som er noe feil med. Altså lysmodulen.
Fliid Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Bilen har ingen lysmodul. Trådstarter; Prøv og bytt lysbryteren. Intern feil på disse er ikke uvanlig, nå som bilene begynner å bli gamle.
E30-328 Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Det er koblet kjørelys!!?? Hadde samme feil, der var det en "smarting" som hadde koblet feil
tikkakjell Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 hadde lignende problem med ein e-30 eg hadde før og då var de ein rele under rattet eller der som måtte skiftes.
kbpE30 Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 den dioden som var på bildet (nr8) sitter bak høytaleren ( venstre side) bak panser åpneren. sitter i en liten svart rund boks. hadde samme problem på min 85 mod 320
sealed Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 se på kablene som går inn på lysbryteren og se om det er en diode der på en av ledningene. nr 8 på bildet: prøv å bytt den. på bilen min så er det en slik diode på en av kablene som går inn på tåkelysbryteren også, så jeg brukte bare den for å teste. den dioden som var på bildet (nr8) sitter bak høytaleren ( venstre side) bak panser åpneren. sitter i en liten svart rund boks.hadde samme problem på min 85 mod 320 Vil bare tilføye at på min E30 da jeg hadde samme problem med denne dioden, var den surret inn i slik "filt-tape" med flere ledninger. så fant den ikke med det første
Fliid Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Er en nede ved dørken på høyre side og. Under sparkeplaten. (høytaler deksel)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå