Gå til innhold

hvilken liker du best?  

22 stemmer

1. 1. hvilken liker du best?

• standar (som alle har)
      4
    • hvite oppe og sorte nede
      11
    • helsorte som breutbau (copycat?)
      2
    • sort oppe, og røde nede
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet
  Spinx skrev:
Må nok si nr 2 så lenge du har sorte grøftlys,blink,Men skal være sagt at jeg liker de vel best rød,hvit;)

enig, men stilen på bilen tilsier nesten at den IKKE skal ha røde baklykter.. :-P hehe

Skrevet

Ja det mener jeg også så lenge som du kjører resten av bilen sort så tror jeg det blir stillig med sort nede og hvit oppe. Du har jo hvite felger så det kan jo også påvirke det litt positivt;) Mener nå jeg da

Skrevet
  Spinx skrev:
Ja det mener jeg også så lenge som du kjører resten av bilen sort så tror jeg det blir stillig med sort nede og hvit oppe. Du har jo hvite felger så det kan jo også påvirke det litt positivt;) Mener nå jeg da

er jo det jeg også tenker ;-) får jo prøve og se... hvis ikke er det ikke værre enn å fjerne litt lakk og på med mer klarlakk :-)

Skrevet
  MartinE39 skrev:
Synes det ble veldig bra med svart og hvit:)

Forresten en meget pen og gjennomført bil du har..

TAKK FOR DET :-)

ja, syntes ikke det ble så galt egentlig... :-D

Skrevet

Behold de slik de er Sondre...ja, det ser bra ut på photoshoppen der, men du får IKKE den lyse sortfargen der når du lakkerer. Kun på bilde :)

Skrevet

det kan jeg jo styre fint... bare å begrense hvor mye sort jeg tar i det :-P hehe... men får tenke på saken... har noen røde og oranje baklamper liggende jeg kan prøve på først :-P hehe...

Skrevet

Jeg stemte for sorte opp og røde nede, bare for å få litt brytning på en ellers "mørk" bil, lysmessig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...