Tiny Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Brodern kjøpte seg en 72 modell 2002 på mandag, så var nødt til å ta en tur bortom for prøvekjøring og et par bilder Beklager at enkelte bildene er i mobilkvalitet, men har blitt lovet at jeg får ta med bilen på en litt mer ordentlig photoshoot i andre omgivelser Bilen er til tross for hva noen av bildene prøver å vise, knall rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Strøkent, fy de er så herlige <3 Bare synd mange av dem ble bilkrossbiler =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Hey, den så jo ikke så verst ut! Nå vet jeg ikke hvilke planer broren din har, men det eneste den trenger i mine øyne er 15" Alpinahjul og bittelitt senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Hey, den så jo ikke så verst ut! Nå vet jeg ikke hvilke planer broren din har, men det eneste den trenger i mine øyne er 15" Alpinahjul og bittelitt senk Etter hva jeg har forstått er planen å holde den som den er nå, den er ikke senket, men er stivet opp, så er som å kjøre en gocart! Ellers er bilen aldri blitt rustsveiset, kun omlakkert for 10 år siden, den har også vært i kjent eierskap (og entusiastisk) siden 86, noe som jo er litt artig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 det er en ordentlig kul bil!! Du ser potensialet i rødfargen på bilde nr 2. Gleder oss til å se nye bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Kul og sjelden bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå