Bisazza Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Aller helst dere med en 05 modell. Har kjøpt meg en bil som har gått som skiolebil i 2 år. å da er d jo tio pedalsett. Ikke d at d er i min, men d har jo vært der. Så d jeg lurer på er om d skal være et deksel på undersiden av hanskerommet, eller der hanskerommet slutter. problemet er at mine passasjerer sier d blir veldig varmt på føttene, spesielt venstre foten. Så jeg måtte jo ta en titt under der å d ser ut som d manglr noe, men er derfor jeg spør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisazza Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Du ser vel om der mangler et deksel? Ellers, varmluften til føttene kommer jo ut i venstre side så det er kanskje ikke rart om venstre fot blir varmere enn den høyre..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisazza Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 syns bare d er rartat folk reagerer på det. Ser ut som d skal være et der, men man vet jo ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå