matsn Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 vurderer salg av larzon innovation 20" til e 46. hbo 15000,-(evt innbytte i noen andre mindre grom felger pluss mellomlegg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 du kan jo bytte de mot en ny aut kasse.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Bilder???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Kanonflotte hjul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 ja er flotte de men er en tomme for stor syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Med den senken så synes jeg de passet bilen din meget bra. Synes du de ser for store ut? Eller er de u-komfortable å kjøre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 syns det er for stort. bilen er altfor senket så en liten smule opp og 19 hjul så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 opp opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Må ikke selge disse felgene da!! Jeg nærmest sikler etter den bilen hver dag på jobb...(om det er den som står på midttun) SINNSYKT kul look med den senken og de felgene.. Hvordan er kjørbarheten egentlig? Er jo ganske lav i skjermene foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 hehe ja stememr det jeg jobber der oppe nå ja. Bilen er som en gocart. og selv hvor grovt senket den er er det ingenting som subber så den er på godt bergens "pisse stiv" men de er en tomme eller 2 for stor så derfor jeg vil selge. hele bilen er også for salg som den står med felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 opp med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 opp med seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå