Gå til innhold

Bmw 523iAT E39 -98 legges ut for salg igjen NY PRIS


Rumenimu
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

?!

Du har prøvd å selge bilen din siden Ons Apr 22, 2009. Da til 89.000,-

Nå over et halvt år senere så skrur du OPP prisen pga til kjøpers fordel får billigere omreg?

Du er ikke mye gjennomtenkt, unnskyld meg. Siden Ons Apr 22, 2009, så har bilen dratt på seg flere km på telleren i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. i april lå bilen ute for 129 000.

pga dårlig marked har jeg dumpa prisen.

grunnen til at den går for 91000 er pga at han ville ha en NAF test som kosta 2000 kr.

som han betaler..

Ikke engang gidd og skiv at jeg ikke er igjennomtengt.. så bare hold kjeften på deg!!! TAKK=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han betaler, selger du for en annen eller deg selv?

Dersom det var en pot. kjøpe som betalte den så ser jeg i alle fall ingen grunn til å skru opp prisen, mtp at du har vært nedi 84.000,- og deretter legger på 7 laken igjen.

Syns bare det er useriøst, dine priser svinger jo mer en oljemarkedet.

Min anbefaling: Lag en ny tråd. Denne er gammel og så mange priser i lufta fikk i alle fall meg til å reagere.

En ryddig annonse, legg på alt det nye som har skjedd siden sist, som full NAF test etc.

Annen ting, disse bilene begynner å bli vanskelig å selge, så man må dessverre regne med litt tap. Jeg har vært å små lufta salg av min selv og de som er interessert er folk som driter i bensinpriser og vil ha kjøreglede. Dessverre ikke så mange av dem i disse dager.

Uansett, Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...