Jan Tore Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Har forstått det sånn at kammene må times etter skifte av toppakning. Noen som kunne forklart hvordan man gjør dette. Trenger man noe spes. verktøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer 3 Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 detta lurer jeg på oxo, har bytta til m3 us kammer i en 328 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Må ikke times for å bytte toppakning. Bare å merke opp det, så blir det helt fint etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Mener du med å merke opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 sett kam og veiv på tenningsmerke før du tar av register reima Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Vel, har jo tatt av, byttet og montert greiene uten å gjøre dette nå. Skal ha oppstart snart. edit: Har posisjonen på kammene, same veiva/stemplene noe å si ved første oppstart etter byttet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 er bare å sette begge to på tenningsmerke før du monterer igjen da;) timing av kammene etter topp pakning bytte har jeg aldri hørt om iallefall ;S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Godt å høre:> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Vel, har jo tatt av, byttet og montert greiene uten å gjøre dette nå. Skal ha oppstart snart.edit: Har posisjonen på kammene, same veiva/stemplene noe å si ved første oppstart etter byttet? ja det vil jo det, hvis ikke åpner ikke ventilene på rett tidspunkt. men bare sett veiv og kam på tenningspunkt så vil det gå kammen går vell to runder på veivas ene runde om jeg ikke husker feil. drep meg om jeg er på bærtur;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 I see, får sette det på tenningspunkt, så får vi se om det blir oppstart snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Vel, har jo tatt av, byttet og montert greiene uten å gjøre dette nå. Skal ha oppstart snart.edit: Har posisjonen på kammene, same veiva/stemplene noe å si ved første oppstart etter byttet? ja det vil jo det, hvis ikke åpner ikke ventilene på rett tidspunkt. men bare sett veiv og kam på tenningspunkt så vil det gå kammen går vell to runder på veivas ene runde om jeg ikke husker feil. drep meg om jeg er på bærtur;) Veiven har gjort 2 runder når kammen har gjort 1 runde. Ingen skal drepe deg for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 neinei;) var ikke sånn ment, men var litt usikker på siste utsagnet mitt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Forresten, tennplugger til M50B25. Har en det står Bosch Super Plus, 788, FR7LD på. Finner ikke den igjen på Gs sine sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 sålenge du har samme lengde på gjengebiten av pluggene og at plugghettene går såpass innpå at du får kontakt i topp så kan du i teorien bruke den da. MEN du bør ha ca samme varmenummer som originalt. gjerne kjøp noen som skal bedre forbrenningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer 3 Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 men vanosen da, må den justeres etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå