aslex Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Hei! Vurderer kansje og selge min Bmw 523ia. 1998 mod. Tenkte bare jeg skulle lufte litt å se om det var noe interesse. Er overhallet girkasse for ett par månder siden hos GS bildeler.(Da revers ikke funket mere) M front, bagasjelokk "vipp", M lister rundt om og litt dill dall. K-sport Justertbart understell med både stivhet og høyde, også Kjøpt hos GS. Ny servopumpe byttet for ca ett år siden. Ett år gamle felger med 235-35-19 forran, og 265-30-19 bak. Lyst stoff interiør, og ellers standard innvendig. Automatgir med steptronick giring. Eu godkjent til 2010. Orginal fanger og fjører og lykter følger med om det er ønskelig. Er en bruksbil, og da er det så klart litt steinsprut her og der. Ting som må fikses: Vindus visker bryter på byttest, da det er en kortsluttels inne i den. Airbag lampe lyser og det er tatt diagnosetest og det er en motstand i høgre baksete som kan byttest. Litt slarke i bakrutene da de skal opp igjenn. Ta gjærne kontakt på sms da jeg er på jobb om dagene. Er ikke bestandig tiljengelig på telefon. Tlf 97 98 94 69 Aleksander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern90 Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Pris er ikke satt helt enda, men kommer noen med ett godt bud så kommer jeg vel til å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Km? Bilder av interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Km står nå på 144 000 Er foresten multifunksjonsratt, skipose, automatisk dempng i speil, regn sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Hvor mye over 90 000,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 intresse for inn bytte ? e36 325 coupe send pm vis du er int stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 004#bilder kan og ta innbytte hvis du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Er ikke interisert i bytte i gamlere bil tror jeg... Men mange fine biler;) Hadde tenkt meg rundt en 133000 for bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Tror den blir mye mer lettsolgt hvis du fikser ihvertfall vindusviskerne og bakrutene, noe som ikke burde være altfor kostbart. Sikker på at det ikke er sensor i høyre forsete som er ødelagt? Ikke hørt om sensor i baksetet på E39. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Ja skal fikse dette. koster egentlig veldig lite, men må se om jeg får tid. Var inne på gs og sjekket ut det med air bagen og der sto det " motstand pasasjersete bak" tror jeg. men kan nokk være passasjersete forran og. Får prøve å bare nullstille den å se da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg