axor Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 har begynt og irritere meg på alt av lys i bilen, så begynner og flimre en gang den står på tomgang, dynamoen lader, slår jeg på vifta på fullt, så blir styrken svakere, styrken er svak og med en gang jeg gir gass, blir lyset sterkere.. noen som har den ringeste anelse om hva det kan være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Det et trolig dynamoen din. Ta og start bilen uten noe ekstra på. Sjekk ladingen, så setter du på f.eks. fult lys eller vindusviskere eller noe slikt og sjekk ladingen. Dersom spenningen går ned da, så lader den for dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 skal gjøre det når jeg kommer hjem, kan det være at reima er litt slakk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Jeg tviler på at det er slakk i reima de. På BMW er det sånn auto stramme funksjon som skal sørge for at reima hele tiden er så stram som den skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBstyle Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 hadde samme problem med min, der det var børstene i dynamoen som var slitt og fikk ikke god nok kontakt. men eg har hørt at det kan også skyldes dårlig jording på dynamoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 får sjekke jording først også et overhalings sett til dynamoen hvis det ikke virker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 du har ikke xenon eller? er vanlig på ettermontert xenon serru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Om ingen ettermontert xenon lys. Så legger jeg en tier i "laderegulatoren til børstebrua bøtta". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 nei er ikke xenon, er vanlige lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå