316 Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Skal ha av støtfangeren grunnet at jeg skal bytte den med en rustfri en... Hvor sitter støtfangeren fast? Har skrudd opp her på begge sider, og fangeren er tilsynelatende løs på midten men sitter fast på sidene. Må jeg skru av innerskjermen for å komme til de festene? Ville tro at støtfangeren kan dras rett av, når alt er løst, så tre den nye inn over bolten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Det er de på sidene jeg prata om i går, stikk hånda opp på sida av fangeren så kjenner du den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 er vel noen små skruer med sekskant hode 8 eller 10mm som er skrudd fra innsiden. en på hver side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Stemmer (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Må man på innsiden av skjermen for å komme til skruene dere snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 foran innerskjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå