Olelink Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 på biltema får du kjøpt kilometer justerer for 400kr, hvis e huske riktig. eller tar e feil? Du tenker på Oil-service reset verktøy du. Man får ikke lovlig kjøpt noe som forandrer km-standen. Og personlig syns jeg dette er en merkeverksted jobb som ingen private bør få vite hvordan man gjør. Uansett hvor ærlige hensikter enkelte har bak dette, så er det altfor mange som ikke har ærlige hensikter.
AlXz Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Ok.. Diagnoseutstyret har pin 17.. Men ikke bilens diagnosekontakt. Så da vil pin 17 og 20 fra diagnoseutstyret gå til pin 20 i bilens kontakt.. Det vil hjelpe?
AlXz Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 BUMP. Noen som vet mer? Evt. hvor kan jeg komme for å få dette rett stilt? Vil ha det nye instrumentet korrekt i forhold til det gamle før eu osv. Mye bedre det, enn en haug av papirer osv som forteller om bytte. Blir mye bedre når km standen er den rette, og man må slippe å regne ut fra et ark som ligger med..
amgondal Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Sjekk ut her: http://bilkabel.com/index.php?main_page=index&cPath=4
bmw pat Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 I de "Pin" oversiktene jeg har sett for 20 pins odb kontakt er pin 17 diagnose (iso-k) for 4 sylindret biler. Pin 20 er det samme for 6 sylindret bil. Ergo samma funksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå