Geir Anders Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Som topic sier, noen som har, privat eller kan bruke gjennom jobb? Helst i Vestfold, Skien, Porsgrunn området og er villig til å bruke 10min på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Samme her,helst i porsgrunn.kan betale par lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 fliid her på forumet har, han pleier å være meget behjelpelig og tar ikke stort for det heller tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Jeg har carsoft i garasjen, og tar gjerne en diagnose eller to for ett par hundrelapper eller noen pils Holder til i Svarstad i indre Vestfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Som topic sier, noen som har, privat eller kan bruke gjennom jobb?Helst i Vestfold, Skien, Porsgrunn området og er villig til å bruke 10min på min bil Jeg har jo carsoft vettu Geira.. galt med bilen din a?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansen100 Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Slenger meg på denne. Noen som har diagnose som kan justere luftfjærene mine på min e39 touring, betaler selfølgelig for det. Send meg en melding eller gjerne ring på tlf: 90500001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansen100 Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Slenger meg på denne.Noen som har diagnose som kan justere luftfjærene mine på min e39 touring, betaler selfølgelig for det. Send meg en melding eller gjerne ring på tlf: 90500001 Bor i Horten, så fint hvis du ikke bor for langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansen100 Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Slenger meg på denne.Noen som har diagnose som kan justere luftfjærene mine på min e39 touring, betaler selfølgelig for det. Send meg en melding eller gjerne ring på tlf: 90500001 Bor i Horten, så fint hvis du ikke bor for langt unna. Ingen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 slenger meg på jeg og. om noen har i ålesunds området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 jeg og noen i Kristiansand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå