///Mysild Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 hvordan sitter man på do? putter den inn mellom foringen og godsett og slå i enden...
Fliid Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Plassere der hvor gummien på kula er. (støvkappen) . Mellom travers og bærearm f.eks. Gummikappen går mest sannsynligvis til helvete. Men det gjør ikke noe så lenge du skal bytte kula. For ytre bærekule så legger du brytergaffelen (trær den på selvfølgelig) mellom spindel og bærearm. Dunk ivei.
Gjest Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Hvordan bruker jeg den brytegaffelen? EDIT: Litt for sein der
marararius Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Da ødelegger jeg vel bare foringen da? Er jo "bolten" på bærearmen, som går igjennom det hullet, med festet der, også er det mutter på andre siden. Har fått av mutteren, men bærekula/armen vil ikke gå ned.
marararius Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Hurra hurra Ikke alltid det går like kjapt her Men da skal jeg prøve videre til uka.. Jobber i helga så! Får handle brytegaffel og latmannsarm på mandag så tenker jeg Takk for hjelpen folkens..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå