Bauge Racing Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 ska ha meg et ratt nav til e34 min som eg har ha ett momo ratt på men kor får eg kjøpt det hen ? vist noen selger brukt så kjøper eg det og .. men kor går det ann å få nytt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Finns på Ebay iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 tja hadde eigentlig ikke lyst å kjøpe der fra .. men ca pris da ? skjønner meg ikke mye på det ebay greiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Nå har jo Ebay komt på norsk også(www.ebay.no) men er ikkje alt som er tilgjengeligt som du finner der. Kjenner ikkje til noen norske firmaer som selger slikt, ettersom det er så latterligt dyrt her at eg har leita svært lite egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Me skaffe momo rattnav på Mekonomen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Jeg vet om nav til momoratt, hvor bor du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 bor ved mongstad 1 time sør fra bergen vis du vet kor det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Min nevø har en 535i vrak som han hadde momoratt i. Rattet ble dessverre stjålet men navet sto igjenn. Men er kanskje like godt å kjøpe nytt om det ikke er så dyrt, vet ikke om det finnes papirer på det. Er jo et stykke unna også da han bor i Haugesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 papir ? treng ikke det eg .. så lenge eg kan få et nav så er eg fornøyd må høer med han da kor mye han ska ha for det så tek eg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Skal se om jeg får tak i han i morgen og høre hva han sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 ja gjør det du :Dhadde vært fint med et bilde og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå