Bimmer Arne Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Vurderer å kjøpe en rattlås (slik stang over rattet som skal hindre eventuelle tyver fra å kunne svinge med bilen) Noen som har noen erfaringer på hvilke som er bra eller ikke. Leste om en som ble solgt på Thorshov som var FG godkjent. Fikk visst igjen 2000 kroner på egenandelen. Tips og erfaringer mottas med takk.
morteym Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Jeg så en test her: http://www.dinside.no/22599/stortest-av-rattlaaser
Bimmer Arne Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Var den jeg leste også, men er fra 2001.
morteym Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Ok- En ting jeg har tenkt er at dersom bilen står synlig for forbipasserende så kan det fremprovosere f.eks hæreverk. Noen synspunkter?
Bimmer Arne Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Veit ikke hva som er værst. Aldri få igjen bilen, eller må fikse opp bilen etter hærverk.
morteym Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Det er vel kanskje litt tilfeldig og avhengi av hva slags bil det er, men det er kanskje større sjans for at noen herper den for 10-20k enn at bilen blir stjålet? En nypolert E36 med gul rattlås tror jeg kan fremprovosere rampestreker... Kunne tenkt meg rattlås selv, for bruk når jeg er borte over lengre periode, og når bilen ikke er synlig for andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå