Gå til innhold

Hvordan montere panser emblem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt carbon panser emblem..

Men skjønner ikke helt hvordan det skal monteres.. Skulle tro det var no clips, men er bare to "pinner" som skal ned i to høl i panseret.. Men fester seg ikke.. Så noen som vet?

Skulle tro alt som trengs av clips etc fulgte med..

Skrevet

Hm, jeg knekte den ene pinnen når jeg dro ut det gamle emblemet her om dagen. Fillern. Får ikke sneipen ut eller trykt den gjennom så jeg går nok for en sikaflex-basert løsning...

Skrevet
Sika er jalla... Vet mange bruker det til å tette igjen rusthull med...

JA, og de som bruker det til den slags burde få en dask på rumpa! Har sikkert gravd ut 2 kg med det dritet fra alle kroker å krør på bilen min. Og selfølgelig en liten rustfarm under som har kost seg :evil::D

Skrevet

Sikaflex er genialt til sitt bruk. Rustbehandling går ikke under "sitt bruk" nei. Til å lime fast et panseremblem går det vel an. NB - ikke en perfeksjonistløsning, men en løsning.

Skrevet

Jeg kjøpte to propper til 14 kr å smekka det på.. Ver ikke akkurat vanskelig..

Men skal man lime det fast ville jeg nok brukt liten dråpe superlim..

Skrevet

Faen ta folk som bruker sicaflex til å feste ting på bilen. Hva når delen skal byttes? f eks slitt panseremblem!

Måtte bare få ut litt frustrasjon...

Skrevet

Dersom det skal byttes så er ikke det noe problem dersom du bruker riktig mengde sika eller tec7,MEN dersom du smører det utover hele flaten og i tillegg har en tykk fuge så sliter du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...