Gå til innhold

Gt Splittere, eller Gt leppa?  

40 stemmer

1. 1. Gt Splittere, eller Gt leppa?

• Gt splittere som bilde 1
      19
    • Gt leppa som bilde 2
      22

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Splitterne er også fine, men GT leppe lakket i bilens farge synes jeg er penest...

Hadde dette selv på en tidligere E36 Touring. Denne var også endel senket, men ingen problemer med framkommelighet.

Bilde :

0502_01.jpg

Skrevet

Får stemme jeg også da, siden jeg var å så den in real i dag, og faktisk prøvde den;) Syntes splitterne så bra ut på den jeg, men som flere sier her så ble det litt tamt. Leppa kledde jo bilen veldig godt.

Så skjønner kevin ikke syntes det er så lett å velge, men tror jeg hadde gått for leppa. Men splitterne ble absolutt penere enn jeg hadde trodd.

Men stemmer Gt Leppa...

Skrevet

Hehe

Det er så jevnt så jevnt..

Skikkelig vanskelig valg for den ser helt grei ut med begge deler.. Jeg valgte å vektlegge at leppa er en motvekt for vingen.. Det tror jeg du har helt rett i..

Men siden jeg har både leppe og splittere, og vingn er avtagbar, skal du ikke se bort fra at jeg kommer til å leke litt med kombinasjonen vinge-leppe, og splittere med ingen vinge..

Skrevet

Syns fortsatt leppa passer best, bilen er bredda og har STORE felger, da er GT leppa det beste du kan ha på for å matche resten av bilen.

Gt splittersane passer best på en mtech bil med ingen bredding osv.

Syns bilen din får en look av at ræva på den blir tjuk i forhold til fronten med splittersane, og at fronter ikke lenger følger med linjene på resten av bilen.

Skrevet

Ja, du har nok rett i det.. viss du isolerer fronten, så er det ett fett.. Men om du ser helheten i bilen må jeg nok ha leppa.. Trengte virkelig noen til å fortelle meg det denne gangen ;) Godt dere er her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...