badsha Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 har nå endelig fått tak i i en M50b25 innsug til min M52b25 motor, vil den passe på direkte eller må jeg gjøre noen modifikasjoner? event hva?? mer trenger jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 ingen?? som vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Er vel bare og smekke det på det, passer jo rett på så ser du hva du trenger og gjøre skal ikke være store greiene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Du må nok til med litt mods. ja.. Ikke at jeg har så mye peiling på bmw akkurat, men innsuget fra M50 passer vel ikke på M52 uten mods. ut i fra det jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Noe servobeholder opplegg og noe vakumslanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 det er ikke bolt-on ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Står litt om det på E36coupe.com Det er IKKE bolt on. Du må også ha modda gasspjeld fra M50b25 i tilleg for at det skal være noe vits. Samt en omprogrammering for å få alt optimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå